Rejestracja Logowanie
  • 0 801 567 000Infolinia
  • 426 303 482Wsparcie techniczne

Każdy użytkownik usług Ergonet.pl jest wyjątkowy i może liczyć na profesjonalną pomoc zespołu technicznego, w skład którego wchodzą doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści.

Pracownicy pomocy odpowiedzą na każde pytanie odnośnie funkcjonowania usług oraz pomogą rozwiązać każdy problem zarówno w zakresie drobnych bieżących spraw jak konfiguracja programu pocztowego oraz tak zaawansowanych tematów jak przygotowanie planu migracji danych na nasze serwery.

Ergonet.pl świadczy usługi wsparcia technicznego 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

W czym Ci możemy pomóc?

Konfiguracja domeny

Pomożemy Ci w procesie przypisania domeny do naszych usług - wystarczy, że dasz nam dostęp do panelu konfiguracyjnego swojej domeny a my zajmiemy się edycją rekordów.

Konfiguracja programu pocztowego

Masz problem z konfiguracją Outlooka? Otrzymasz od nas pomoc w kwestiach aktywacji i konfiguracji

Konfiguracja usług na urządzeniach przenośnych

Udostępnimy niezbędne instrukcje i pomożemy w rozwiązaniu ewentualnych problemów.

Zarządzanie usługami

Oferujemy pełną pomoc administratorom IT firm, które są naszymi klientami tak aby maksymalnie ułatwić im zarządzanie usługami i kontami użytkowników. Pomagamy w rozwiązaniu problemów dotyczących instalacji i konfiguracji; a także służymy radą w zakresie optymalizacji wykorzystania naszych usług oraz dopasowania ich do indywidualnych potrzeb firmy.

Migracja danych na serwery Ergonet.pl

Firmom, które zdecydują się korzystać z naszych usług oferujemy bezpłatną pomoc w czasie migracji danych z istniejącej w firmie infrastruktury do Chmury Ergonet.pl. Nasi specjaliści pomogą w przygotowaniu kompleksowego planu migracji i towarzyszyć Ci będą na każdym etapie procesu migracji. Gwarantujemy, że przeniesienie danych i przejście do usług w Ergonet.pl absolutnie nie zakłóci działania poczty firmowej i pracy użytkowników.

Pomoc techniczna dostępna jest w języku polskim oraz angielskim

Dostęp

Aby skontaktować się z obsługą techniczną:

  • Zadzwoń pod nr 42 613 30 90
  • Napisz na adres pomoc@ergonet.pl
  • Skorzystaj z formularza znajdującego się naszej stronie w zakładce Kontakt
Szybkość reakcji

Wiemy jak ważna dla naszych klientów jest szybka reakcja na zgłoszone zapytania i problemy, dlatego też pracownicy obsługi technicznej przyjmują zgłoszenia telefoniczne w ciągu minuty a na zgłoszenia za pomocą poczty e-mail odpowiadają w ciągu godziny. Ponieważ dokładnie ewidencjonujemy historię zgłoszeń oraz sposoby rozwiązania problemów nasi specjaliści mogą szybciej zapoznać się ze specyfiką danej firmy a co za tym idzie szybciej udzielić pomocy.

Doświadczenie

Wieloletnie doświadczenie w zakresie udostępniania usług hostingowych to również wiele lat zdobywania doświadczenia w udzielaniu wsparcia naszym klientom: pomocy w rozwiązywaniu problemów oraz wyszukiwania najlepszych rozwiązań umożliwiających efektywne funkcjonowanie naszych usługi i gwarantujących stałą i stabilną pracę ich pracowników.

Centrum danych w Polsce